VisitTallinn veebilehe paremaks sirvimiseks soovitame kasutada uuemat brauserit (Google Chrome).


Sulge
TÄNA 5..13
HOMME 7..17
ÜLEHOMME 7..14
 

Turundustegevused 2019

Visit Tallinna turundustegevused 2019

Videokokkuvõtte Tallinna Ettevõtlusameti turismiosakonna turundustegevustest ja -projektidest 2019. aastal Tallinna kui turismisihtkoha tutvustamiseks: 

  • Võõrustasime 250 välisajakirjanikku ja -mõjutajat. Reiside tulemusel valminud kajastused jõudsid rohkem kui 40 miljoni inimeseni.
  • Madalhooajal viidi läbi viis digikampaaniat, mis levisid vähemalt 10 miljoni veebi- ja sotsiaalmeedia kasutajani.
  • Osalesime 41 rahvusvahelisel turundusüritusel, kus lõime 1500 otsekontakti erinevate reisi- ja konverentsikorraldajatega.
  • Võtsime vastu 689 reisi- ja konverentsikorraldajat, kes käisid Tallinnas tutvumisreisil ja kontakte loomas
  • Saatsime iga kuu välja eesti-, vene-, soome- ja ingliskeelsed uudiskirjad kokku 15 000 lugejale.
  • Läbi Visit Tallinna kuue sotsiaalmeediakanali (FacebookInstagramTwitterLinkedInYoutubePinterest) jõudsime rohkem kui 27 miljoni inimeseni.
  • Visittallinn.ee veebilehe seitset erikeelset veebikeskkonda külastati kokku 2,6 miljonit korda.   
  • Tallinna Turismiinfokeskuses käis aastas rohkem kui 310 000 linnakülastajat. Turismiinfot jagati ka linnatänavatel ning vastati tuhandetele veebi- ja telefonipäringutele.
  • Andsime välja 749 000 linnaplaani 11 erinevas keeles.
  • Kõik-ühes nutika linnapileti Tallinn Cardiga tehti aastas 128 000 muuseumide ja atraktsioonide külastust.
Tallinn on sihtkoht, mis pakub meeldejäävat külastuselamust ja positiivseid emotsioone: kümnest külastajast üheksa soovitavad linna oma sõpradele.